Cuma, Eylül 30

Abiler ve liderler


"Ben bir lidersen ziyade sahada çok fazla liderin olmasını tercih ederim. Türkiye'de bunu hala başarabilmiş değiliz. Takım içinde futbolcuların birbirlerini yönlendirmelerini istiyorum. Ama ne yazık ki birbirlerine oyun içinde çok iyi davranıyorlar. Daha yırtıcı olmalılar. Meydan okumaktan, tartışmaktan kaçınıyoruz. Bu biraz da kültürle alakalı. Oyuncular arkadaşlarının oyunlarını yukarıya çekmeliler. Sahada bir arkadaşı ve oyuncuyu birbirinden ayırmalısınız. Oyuncuyken birbirlerine antrenörlük taslayabilirler. Bitiş düdüğüyle birlikte yeniden arkadaşız. Bir şeyler içmeye gidebiliriz."

Guus Hiddink


"Almanlarda büyük küçük ilişkisi yok. 18 yaşındaki bir futbolcu 30 yaşındaki bir futbolcuya bağırabilir, istediği şakayı yapabilir. Ben şimdi Servet Abi'ye onu yapmaya kalksam bilmiyorum ne olur (gülerek). Volkan abiye de yanaşmaya biraz çekiniyorum."

Cenk Tosun

1 yorum:

sukullaci dedi ki...

cuk oturmuş cenk'in yorumu.