Salı, Nisan 9

El Secreto de sus Ojos




"Biz erkek milletini düşünmeye başladım. Yani genel mahiyette. Özellikle bu elemanı değil. Erkeği ele alalım. Erkek farklı görünmek için her şeyini değiştirebilir. Ama değiştiremeyeceği bir şey var. Ne sen, ne ben, ne başka biri. Örneğin beni ele alalım: Gencim, iyi bir işim, seven bir eşim var ama senin hep dediğin gibi  hayatımı böyle batakhanelerde heba etmeye devam ediyorum. Çok kereler bana sordun: " Burada ne işin var Pablo?Neden?" Neden biliyor musun Benjamin? Çünku bu benim tutkum. Buraya gelip sarhoş olmayı seviyorum. Kim kafamı bozarsa onunlar dalaşmayı seviyorum...

... Bir erkek her şeyini değiştirebilir. Yüzünü, evini, ailesini, kız arkadaşını, dinini, tanrısını... Yine de değiştiremeyeceği bir şey var. Tutkularını değiştiremez."




1 yorum:

Adsız dedi ki...

net efsane film.

17