Pazartesi, Mayıs 5

Paris Texas



Ben, sen gittikten sonra senin için uzun konuşmalar yazdım. Sürekli seninle konuşuyordum. Yalnız olduğum halde aylarca seninle konuşarak, dolaşıp durdum. Şimdi, ne diyeceğimi bilmiyorum.

Seni sadece hayal ettiğimde daha kolaydı. Bana cevap verdiğini bile hayal ediyordum. Uzun konuşmalar yapıyorduk, sen ve ben. Sanki sen gerçekten oradaydın. Seni dinliyor, seni görüyor, kokluyordum... Sesini duyuyordum... Bazen sesin beni uyandırıyordu. Sanki odada yanımdaymışssın gibi, beni gece yarısı uyandırıyordu... Sonra, yavaş yavaş kayboldu. Artık seni hayal edemiyordum, eskisi gibi yüksek sesle konuşmaya çalışıyordum; ama orada yoktun..! Seni duyamıyordum. Sonra, öylece vazgeçtim... Her şey durdu...Sen, ortadan kayboldun. Şimdi burada çalışıyorum. Sürekli sesini duyuyorum. Her erkekte senin sesin var.

Hiç yorum yok: