Salı, Temmuz 14

Notlar

* Demet Akalın'ın bela okuyan ofansif şarkılarından zul gelmedi mi artık? Pembesi gitmiş tozu kalmış, yine bütün yaz dinleyeceğiz, üstelik ağızda kolay eriyor bu şarkılar, kendimizi söylerken bulabiliriz.
* Havalar çok sıcak, toplu taşımaya binmek zulüm resmen.
* Uygur Türkleri'nin yaşadığı olaylar can sıkıyor. Doğu Türkistan meselesi, yeraltı zenginlikleri nedeniyle daha önemli hale geldi 21. yüzyılda.
* İnsanın abisinin evlenmesi mükemmel bir duygu, evde krallık ilan ediliyor, yeniçerilere ulufe dağıtacaz nerdeyse...
* Televizyon kumandasında bir ilk 11 oluştursak, Star kesinlikle 5 numara ile libero oynar. Star'ın 5. kanalda olmadığı ev çok nadir. İlk özel televizyon olmanın avantajı. Show Tv ise 7 numaralı havalı kanat oyuncusu sanki. Sıcak insana neler düşündürtüyor...
* Bir ara Geri Dörtlü diye bir futbol tartışma programı vardı. Aydemir Akbaş masanın üstüne falan zıplıyordu. Levent İnanır'la Bizimkiler'in Katil'i Aykut Oray kızdırıyorlardı onu. Flash Tv'de yayınlanıyordu bir de. Aydemir Akbaş'ın İbrahim Tatlıses ile olan ortaklığı güzeldi bir zamanlar. Filmlerde sakinleştirici, sırt sıvazlayan adam rolünü iyi oynamıştı.
* Saba Tümer'in programında Bendeniz'i gördüm. Zayıflamış, güzel olmuş.
* Montaigne'in Denemeler'i ni bence devamlı okumak lazım. 430 yıl sonra bile günlük hayatı bu kadar güzel anlatan bir kitap yok sanırım.
* Behiç Pek ve Can Barslan'ı hiç okumazdım eskiden. 6 yıldır LeMan alıyorum, artık okuyorum. Esprileri ya yerlere yatırıyor, ya da hiç gülmüyorum. Seviyorum bu adamları ve kelime oyunlarını.
* Tarık Akan'ın "Ah nerede" filminde Hulusi Kentmen'e yüzündeki ruj lekesini açıklarken "boyaya çarptım" demesi harika.
* Hotel Ruanda filmini izlemeyen varsa hemen temin edip izlesin. Spielberg filmlerinden daha iyi bence.
* Bir erkeğin geriye dönüp baktığında askerliğini yapmış olmanın verdiği duygu kadar, hayatta rahatlatan başka bir duygu var mıdır acaba? Cümle devrik oldu sanırım.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bendeniz Saba Tümer'den de mi güzel olmuş?

peralta dedi ki...

bazıları esmer sever...

Adsız dedi ki...

Eyvallah ona lafımız yok. Sordum sadece, eğer o kadar güzel olduysa yuh diyecektim :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Hotel Rwanda'yı izleyelim o zaman... Ne zamandır aklımdaydı.
Birde şu denemeler...
Adam onca şeye yorum getirdikten sonra kitabın bir yerinde şöyle demişti varoluş için.
"Tanrı'nın bizi, kendine oyuncak olarak yarattığına inanasım geliyor" 15 yaşında okumuştum o kitabı... Bu cümlesi hiç çıkmaz aklımdan...
Tekrar alıp okumak lazım onu da...

Sinan Yılmaz dedi ki...

Ha Star bende 8 numaradır, iki yönlü ortasaha :)

peralta dedi ki...

hoca muhakkak izle hotel ruanda'yı..