Cuma, Kasım 23

Gökkuşağı



Temmuz ayında Bodrum'a gittiğimde, evdeki fotoğraf makinası alıp İstanbul'a döndüm. İyi bir blogger olmanın altın kuralı fotoğraf makinasıdır. Birkaç istisnai gün dışında her gün evden fotoğraf makinasıyla çıktım. Ve karşıma hiç ilginç bir sahne çıkmadı. Zaten ekmek peşinde adam da değiliz.

Bugün evden çıktım. Önce güzel bir duvar yazısı gördüm. Ulan dedim şunu çekelim, tam bloga malzeme. Çantayı açtım, baktım alet yok. Evde, diğer çantada kalmış. Hafif üzüldük, başka zaman yine denk geliriz dedik. Ne de olsa duvar yazısı, kolay kolay silinmez, kaybolmaz.

1 saat sonra İstanbul'da gökkuşağı çıktı. Müthiş görüntü. Ben de Kadıköy'deyim o esnada. Fena ekmeğini yiyeceğimiz kareler çıkardı. Hem burada, hem facebook'ta, hem başka yerlerde... Ama makina yok. Kırk yılda bir gökkuşağı görüyoruz ondan da nemalanamıyoruz. İlkbahara kadar da yakalamak zor. Onda da dışarıda olacağız da, biz denk geleceğiz de. Tarihi fırsat kaçtı. Bari internette bulduğumuzla idare edelim.

Evet, telefonum fotoğraf çekmiyor

3 yorum:

Devil dedi ki...

Hocam yanlız değilsin bizim de telefonda fotoğraf çekmiyor :)

Adsız dedi ki...

hangi duvar yazısıydı , denk gelirse çekilir , yollanır..semtte mi?

akdeniz dedi ki...

cidden süpermiş
http://zoomlabakalim.blogspot.com/