Çarşamba, Ekim 4

Applesauce



Applesauce; IMDB puanı 6.4 olan ama birçok Woody Allen filiminden daha komik olan, oldukça keyifli bir film. İzlerken hiçbir umudum veya beklentim yoktu ama fazlasıyla karşıladı. Emeği geçenlere teşekkür edeceğim. Zaten biri bir Türk. (Burası Ertuğrul Özkök yazısı gibi oldu)

Senarist, yönetmen ve başrol Onur Tükel'e ait. Kendisinin adını daha önce duymamıştım. Bu filmden sonra da hakkında pek fazla bilgiye denk gelemedim Woody Allen hayranıymış galiba, biraz anlamlandırabiliyorum. Fakat çıkardığı iş güzel. Film ABD'de geçse de, Tükel doğma büyüme ABD'li olsa da ortak mizah duygusu bir şekilde kendini gösteriyor.

Geçtiğimiz aylarda çıplak fotoğrafları internete düşen Trieste Kelly Dunn da bu filmde. İzlenmeye değer. Fırsat ve imkan bulursam; Tükel'in, içinde Alicia Silverstone'u barındıran diğer bir filmi Catfight'ı izleyeceğim.

Hiç yorum yok: