Çarşamba, Nisan 25

Misery Loves Comedy


Hayatımın en ilginç filmlerinden biri oldu; bu kesin.

Çok kötü şeylerin olduğunu düşündüğüm bir günün sabahında ayağa kalkmam gerektiğini hissettim. Yapabilecek en iyi şey bir film izlemekti. Televizyonu açtım. Ayıptır söylemesi Digitürk'ün film kanalları bizde açık olduğu için oralara baktım. Böyle bir film başlamak üzereydi. İlginç olabilirdi. Şans verdim.

Kendimi filme vereceğimi düşünmemiştim aslında. Bazı ünlü komedyenler meslekleri ilgili anekdotlar anlatacaktı. O sabaha hiç uygun düşmezdi. Yine de kafa dağıtmam lazımdı. Fakat tam tersi oldu. Kevin Pollak hazırlamış, Larry David, Jason Alexander, Steve Coogan, Jimmy Fallon, Whoopi Goldberg, William Macy, Tom Hanks, Amy Schumer, Sam Rockwell ve tipini bilip adını bilmediğim veya daha önce hiç denk gelmediğim bir sürü insan bu filme emek vermiş. Hepsi hayatlarında ve mesleklerinde  düştükleri berbat anları anlatıyordu. O sabahı atlatmak için bire birdi.

IMDB notu 6.3 ama ben çok sevdim. Gene olsa gene izlerim ama internette bulmak imkansız gibi. Ekşi'de başlığı bile yok. Nasıl bana denk geldiyse...

Zaten o sabahın dramı daha sonra büyük bir eğlenceye dönüştü. Anlamlı bir yapım işte...


Hiç yorum yok: