Çarşamba, Mart 14

La Dream Team


La Dream Team, Digitürk'ün film kanallarında denk geldiğim bir filmdi. Tabii artık orası Digitürk değil: orası BEIN... O yüzden denk gelmek de pek tesadüf sayılmaz. Sonuçta bir Fransız filmi. Sık sık BEIN logosunu filmin içinde görüyoruz. Hatta başroldeki karakterimiz Maxime bir noktada PSG forması giyiyor. Biliyorsunuz, bizim bu 77 ve 83 arası kanallar, dönem dönem PSG resmi kanalı gibi yayın yapıyor. O nedenle bu filmi yakaladığımıza çok da şaşırmamak lazım.

Fakat memnuniyetsiz müşteri eleştirilerinin daha fazlasına gerek yok. İzlediğim, leziz bir futbol filmiydi. Birçok kötü futbol filminin yanında parlıyor. Aklıma Goal geliyor mesela; onun yanında bir başyapıt gibi kalıyor. Karakterler muazzam, mizah dozunda, hikaye abartılı duygusallıklar içermiyor, her şey ayarında...

Filmin ilk repliği "Yeni Ginola sen olacaksın"ı duyunca zaten çocukken mahallede kendine Ginola'yı seçen biri olarak filmden vazgeçemezdim. Onun dışında devamlı sevdiğimiz spor karakterleri veya göndermeleri var. Bir yandan Maxime'i telefonla arayan Didier Deschamps'a denk gelirken, diğer yanda da Marsilya atkılı bir çekici şoförü görüyoruz. Maxime'in babasının beslediği köpeğin adı Platini, bir başka köpeğin adı Zidane. Çünkü iyi kafa vuruyor! Guy Roux, Sebastian Chabal, Renaud Lavillenie, Nikola Karabatic devamlı bir yerlerden çıkıyor...

IMDB puanının 5.5 olmasına şaşırdım. Hadi ben futbol sevgim yüzünden duygusal davrandım diyelim ama en azından Gerard Depardieu için bir 6'sı vardı. Ben çok sevdim, ara ara izlerim. Hem futbol, hem ergenlik... Benim için en iyi birleşim...

Hiç yorum yok: