Cumartesi, Mart 29

Memleket Gibidir Masa



Adamla aynı masaya oturduk bira içtik. Bira içerken konuştuk ettik. Güzel sohbet oldu. Kafalar uyuştu. Fakat o bunu "biz bununla aynı masada otururken iyi anlaştık, o zaman benimle bire bir aynı düşünüyor" olarak algıladı. "Eğer benimle aynı düşünmüyorsa ya cahildir ya da kötü niyetlidir, bana karşı kötü emelleri olabilir"

Hayır arkadaşım, biz sadece aynı masada bira içtik. İstersen daha sonra yine içeriz. Önemli olan aynı masada oturmaktı, sadece bu kadar. Benim öncem de var sonram da. Düşüncelerim var. Biz sadece senle bira içtik. Üstelik birkaç sene önce otursaydık, ben seninle aynı şeyi de içmezdim, sadece kola içerdim.

Adama bunu anlatamıyorsun, bir de bunun üzerine "Benimle aynı düşünmüyorsan kalk masamdan diyor" Nasıl oluyorsa kendisini de masanın sahibi yaptı bir anda...

İsteyen istediği taraftan baksın, masa da masada oturanlar her taraftan aynı...

Masayı devirip baştan bir sofra kurmak lazım... Yoksa ağız tadıyla hiçbir yemeğin sonu gelmeyecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tarz adamların en sevmediği adamlarız aslında. bunlar bizi bir kategoriye sokamıyorlar kafalarında. gavurun stereotype dediği tiplerden değiliz çünkü. çıldırıyorlar buna. hep şaşırtıyoruz onları.

"eee bu adam solcu ama kuran diyo namaz diyo?"

"sağcı galiba ama berkin diyo kitap edebiyat diyor"

"edebiyat diyo futbol falan diyo ne ayak?"