Cuma, Mayıs 18

Allied


Allied özellikle Brad Pitt'in özel hayatı sayesinde çok fazla gündeme gelmişti. O dönem Pitt ve Marion Cotillard arasında aşk dedikoduları çıkmış, bir kesim de bu dedikoduların filmin ilgi çekmesi için bilerek çıkarıldığını iddia etmişti. Filmi izledikten sonra ikinci kesime daha çok hak verdim. Zira filmin öne çıkması için kesinlikle böyle bir sansasyona ihtiyacı varmış.

Oysa kadro güzeldi. Yönetmen koltuğunda da Robert Zemeckis de vardı. Fena film çıkmazdı. Aslında kötü film de değil zaten. Fakat daha önce izlediğimiz filmlerden toparlanmış da yeni bir ürünmüş gibi sunulmuştu. Biraz Casablanca, biraz Mr & Mrs Smith, biraz diğer İkinci Dünya Savaşı filmleri...

Çok sevemedim. Oyuncular da kendilerini çok vermemiş gibiydi. Yoksa ikisini de severim. Ama olmamış işte. Eksik kalmış. 2016'nın hayal kırıklığı. Zaten yeni film izlemeyi sevmem; üç - beş sene sonra unutulurdu, benim de aklıma gelmeyeceği için izlemezdim. Onun yerine bir kez daha Casablanca izlerdim.

Hiç yorum yok: