Pazar, Nisan 13

Ayıp

Post'a uygun başlık ve resim aradım, düşündüm ama aklıma fazla birşey gelmedi. En heyecanlı ligi kötü spikerlerin anlatması, sezon başından beri oynasa da oynamasa da Tuncay'lı Middlesbrough'nun maçlarının verilmesi ve haftanın en önemli maçlarının verilmemesi sezon başından beri FOX tv'nin futbolseverlerin kara listesine eklenmesi için geçerli sebepler. Sezon başından beri yayınlamadıkları kritik maçları tek tek yazacak değilim, zira çoğunu da hatırlamıyorum. Ama Premier League'in yayın haklarını alıp da Man Utd - Arsenal maçını yayınlamazsanız, insanlar size ağzıyla gülmez, üstüne de sinirlenir. Bizim memlekette olduğu gibi İngiltere'de de kritik haftalara girildi ve üst üste çok önemli maçlar oynanacak. Nitekim bunlardan biri de Man Utd - Arsenal maçıydı fakat FOX tv an itibariyle "Bez Bebek" in zannediyorum ki tekrar bölümünü vermeyi yeğledi. Gerçekten inanılır gibi değil, bunun üstüne yapabileceğimiz bir şeyler olmalı, ama sanırım hiçbir şey yok. Umarım önümüzdeki sene bu gudik kanaldan alınır Premier League'in yayın hakları, benim gönlümden geçen Okay Karacan ve Haberturk.

Hiç yorum yok: