Cumartesi, Mart 9

Benim Dünyam


Benim Dünyam çok iyi bir kadrosuyla dikkat çekiyordu. Boş vaktimin olduğu bir gündüz vakti, konusuyla alakalı hiçbir bilgim olmadan filmi izledim. Ve hiç beğenmedim. Abartma yapmadan; izlediğim en kötü filmlerden biri oldu. Sıkıcı ve ajitasyon dolu olduğunu düşünüyorum. Oyuncu Uğur Yücel'e bir şey diyemem ama yönetmen olarak altından kalkamadığını hissettim. Beren Saat normalde beğendiğim bir oyuncu. Fakat bu filmde o da olmamış. Herhalde son 10 yılda izlediğimiz en kötü Beren Saat.

Aslında filmin iham verici bir hikayeye sahip olduğunu kabul edebilirim. Fakat vasat bir Türk dizisi kalitesine dönüşmüş. İlham, duygu, his gibi şeyler hak getire!  Tüm bu eleştirilerim yetmezmiş gibi bir de filmle ilgili araştırma yaptım. Film, Black isimli bir Bollywood yapımından uyarlanmış. İki filmi de izleyenler, uyarlamadan da öte olduğunu sahne sahne bire bir aynı olduğunu belirtiyorlar. Çok da önemli değil. Çalıntı değil. Haklarını satın alarak yeniden çekmişler. Fakat yeni bir hava katamadıkları söyleniyor. Ben duruma hakim değilim ama her türlü başarısız bir film.

Melis Mutluç isimli küçük oyuncuyu kutlamadan da geçemeyeceğim. Filme dair en kaliteli performans...

Hiç yorum yok: