Perşembe, Haziran 24

Siyasi mi Kapris mi?

2013'teki Gezi Parkı protestolarının ardından Cenk Akyol'un NTV mikrofonunu iterek medyaya tepki göstermesi milli takımdaki geleceğini etkiledi mi?

Alakası yok. Hidayet, Mehmet ve Kerem'e gerektiğinde "Siz gelmeyin. Kadroyu başka türlü kurdum" diyorum da Cenk'e mi diyemeyeceğim.? Ben de politik bir insanım. Ayrıca milliyetçi değilim. Nasyonalizmi savunmam. Ama Cenk'in durumu farklıydı. Akdeniz Oyunları'ndan sonra kapris yaptı. Yahu seni oynatabilmek için içim kan ağlayarak İbrahim Kutluay'ı kesmişim ben. Üstüne üstlük bir de Fenerbahçe'de Ömer Onan'ı düşündüğümü, planlarımda yer almadığımı İbo'ya bildirmişim. Yıllarca konuşmamışız. Ne zamana kadar? Harun Erdenay'ın anneannesinin cenazesine kadar... Ben doğrularım uğruna kardeşlerimden vazgeçmişim, biz neyi konuşuyoruz?

Cenk daha sorumlu davranmalıydı. Milli takımı politikaya alet etmemeliydi, orası ayrı. Ama kadrodan kesilmesinin bununla alakası yok. Karar benim.

Bogdan Tanjevic / Socrates Ocak 2021

Hiç yorum yok: