Cumartesi, Ağustos 19

Sensiz Olmuyor



Digitürk faturasının sebepsiz yere kabardığı bir haftada iki tane kötü haber aldım. Birisi Serie A'nın artık Digitürk'te olmayacağıydı. Tivibu'ya gidiyormuş. Bunu yetkililerle telefonda konuşuruz. Zaten biraz anlayabiliyorum da; parayı veren ligi kapar. Eyvallah... Orta yol bulunur.

Fakat diğer haber çok daha kötüydü. Yeni sahipler, vizyon amacıyla olsa gerek, Maraton'u, Şansal Abi'yi, yılların ezberi haline gelen o akışı kaldırmış.

Özellikle Göztepe - Fenerbahçe maçından sonra zorlandım baya.

Ben bazen; günün maçını bile izlemediğim akşamlarda, sokaktan eve Maraton'u izlemeye koşan biriyim. 

O gün de benzeri oldu. Ama eve girip televizyonu açınca çok üzüldüm. Gerçekten söylenenler doğruymuş. Maraton artık yok dediler, ne de kolay söylediler.

Şakası bir yana; bu kanalın yeni dönemi benim pek hoşuma gitmiyor. Lucescu'nun milli takımdaki imza törenini yarıda kesip, Neymar'ın PSG imzasını veren bir kanala mesafem zaten biraz uzak olacaktı. Ama bir de üstüne Maraton yoksa...

Ben resmen Pazar akşamlarını o sesle, o heyecanla, "Ümit Hocam da taş gibi takım kurmuş"la, "Ligin dibi alev alev"le geçirmek istiyorum. İstanbul deplasmanından puan alan takımın hocasına yöneltilen "Stüdyodakilerin size bir sorusu varmış hocam" cümlesine verilen "Şansal Abi'ye ve oradaki herkese selamlar" karşılığını seviyorum.

Bizim bu ligden çok büyük beklentilerimiz yok. Marka değeri dediğimiz şey de bizim için gelenekten ibaret. Dinamiklerle bu kadar oynamaya gerek yoktu.

İlk haftadan canım sıkkın; mecbur yeni yayın dönemine de alışacağız ama bu kesinlikle hemen olmayacak.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

ülkenin en şerefsiz insanlarından biri olan şansal ölsün gebersin de yaz boyunca merak etmeyin italya ligi bizde diyerek anlaşma yapan sonra aa pardon kaçırdık diyen bir firmanın yaptığı en basit tabirle dolandırıcılık..