Pazartesi, Ocak 1

Klasik

Böyle bir klasiğimiz var mıydı emin değilim. Bu yıl sonu yazılarından yazıyor muyduk? Geçen yılların 31 Aralık-1 Ocak günlerine bakarak bunu bulmak mümkün ama üşeniyorum gerek yok. Zaten yılın nasıl geçtiğini ve gelecekten neler beklediğimi anlatmak gibi bir derdim de yok. Maksat bloga post girmek, dükkanın önüne tabure atmak.

Zaten fotoğraf da eklemeye üşendim. Yoksa google'a 'Yol' yazıp bir tane boş otoyol fotoğrafı bulmayı düşünmüştüm. Altına da 'yola devam ediyoruz' der, işin içinden çıkardık. Onun yerine biraz daha uzun ama bomboş bir yazı yazıp, blogu daha okunulur ve dolu göstermeye çabaladım. Bence oldu sayılır.

Bu arada merak eden varsa; iyi geçti ve umutluyum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kutay abi, "Bulantı" kitabına başladım, daha başındayım. Ordaki eleman da üşengeçlikle ve kendini umutlu olduğuna dair ikna sözleriyle başladı. Bakalım devamı nasıl olacak...