Çarşamba, Haziran 18

Midnight in Paris



Yanılmadım. Bu film hakkında yazacağım her şeyi daha önce burada yazdım. Daha farklı yazacağım hiçbir cümle yok. Belki zorlasam çıkarırım da gerek yok. Anafikir aynı kalacak.

Filmde benim ilgimi çeken tek kişi Corey Stoll oldu. Kendisi Ernst Hemingway'i canlandırdı. Adamı izlerken "Vay be yakışıklı adammış" dedim. Sonra saçlarımın seyreldiğini hatırladım. Keşke benimkiler de bu adamınki gibi olsaydı dedim. IMDB'de baktım adam benden daha kelmiş.

Böyle de ilginç bir olay işte... Bu filmin de başka olayı yok...

4 yorum:

K. A. dedi ki...

Evde izledigin icin olmus. Hic baska donemleri solumak istemedin mi? O kadar rasyonel bi' adam degilsin. Heyecanlandirmasi lazim o filmin. Salondan cikip, bi' caddede yurumedigin icin film bittikten sonra boyle olmus. Yapma 48.

kutay dedi ki...

abi bunlar çok farklı sınıf zevkleri... sinemdan çıkıp caddede yürümek falan...)

rasyonel miyim değil miyim bilmiyorum, geleceğe dönüş'ü seviyorum ama gidip ernst hewingway ile tanısma hayalim yok..

mesele sokakta yürümekse, Paris'te edebiyatçı görmek yerine Scorsese'den After House izlerim..

Tarz farklı ama olsun

http://www.imdb.com/title/tt0088680/

Adsız dedi ki...

BU filmi de ben attim. Bunu da ben izlemedim. :) O kadar rasyonel degilsin ya. Ben oyle dusunuyorum en azindan.

Adsız dedi ki...

BU filmi de ben attim. Bunu da ben izlemedim. :) O kadar rasyonel degilsin ya. Ben oyle dusunuyorum en azindan.