Çarşamba, Şubat 8

Andron



Çok fazla kötü film izledim ama hiç IMDB'de 2.7 alan bir filme denk gelmemiştim. Tamam, hakkında çok matah cümleler kullanmayacaktım ama bu kadar da yerin dibine sokulduğunu görmeyi beklemiyordum. İtalyan yönetmen Francesco Cinquemani, ilk kez uzun metrajlı bir film çekmiş. Alec Baldwin ve Danny Glover başrollerde. Distopik bir dünya var. Köleler özgürlüklerini kazanmak için televizyonlardan yayınlanan bir yarışma programında mücadele ediyorlar. Yarışma programı bir labirentten çıkmayı amaçlıyor. Aslında düşünce aşaması fena değil. Kafa açıcı, eleştirileri olan bir film. Ama sinema anlatımında zayıf kaldığını kabul etmek gerekir. Yine de 2.7 değil be kardeşim.

Alec Baldwin'e mi gareziniz var anlamadım, ne çekti bu adam da... Sinema seven kitle bu adamı sevmedi, sanki üzerine oynuyorlar.

Tam yazın hafta içi, okula/işe gidilmeyen bir günde izlenecek, sonrasında da sokağa çıkılacak film.

Hiç yorum yok: