Çarşamba, Temmuz 2

Özet



Ya ben dünden beri bu videoya, bu 23 saniyeye dilenmekten öleceğim...

Eğer Arjantin bu kupayı kazanırsa, turnuvayı seneler sonra bile bu 23 saniyeyle hatırlayacağım. Arjantin kazanamasa bile, biri çıkıp "Futbol nedir" diye sorarsa bunu göstereceğim. Aslında futbol değil ama Dünya Kupası tam olarak bu...

Evlerden yükselen ses... Güneşli hava... Ya abi anlatamıyorum valla. Keşke yaşasak diyorum, elimizde 2002'den başka birşey de yok. 2002 o yüzden çok güzel turnuvaydı. Şunun benzerini Senegal maçında İlhan Mansız attığında çekseydi biri efsane olmaz mıydı? Sadece benim bulunduğum mekanda ve benim hafızamda kalan şekli bile muazzamken, evlerin çatısından bütün sokağı duymak,görmek  efsane olurdu.

Hasan Şaş, Brezilya'ya attığında evin karşısındaki kahveden gelen ses bile hala hafızamda yankılanıyor...

Abi bu video inanılmaz ya, insanın oturup "Annemler Tatilde"yi izleyesi geliyor...

1 yorum:

mechulmuharrir dedi ki...

Almanya'da bir Türk kahvesi...

http://www.youtube.com/watch?v=nCy7mePga5Y

Futbolun anlamını sayfalarca açıklayabiliriz ancak şuradaki 7 dakikalık video futbolun üzerine gelmiş tüm tanımların altını dolduracak türden...