Cumartesi, Ağustos 30

Grup II Büyük Taarruz Koşusu

Son 10 yılda Bartrobel ve Caprice haricinde hiçbir dişi Gazi kazanamadı. Bu sene Nihalim'den çok ümitliydim ama maalesef o da ikincilikte kaldı. Bursa'da geçildiği yarış ise tam rezalet. Selim Kaya'nın ihmali mi desek, Bursa pistinin cenabetliği mi desek bilemiyorum. Böyle atları da her yerde koşturmamak lazım ama onu biliyorum. Lafı Gazi'den açtım, öncesinde dişilere mahsus Özdemir Atman ve erkeklere mahsus Sait Akson Koşuları önemli provalardır. Sonrasında ise yine uzun mesafede devam eder, Mimar Sinan ve Büyük Tarruz koşusu ile. Ankara Koşusu bir sonraki duraktır, mümkünse TJK ve Fetih Koşularıyla sezon kapanır, ideali bu aslında.
***
Gazi Koşusu, atmosferi, temposu, aylarca süren hazırlığı Pan River'ı ne kadar etkilemiş, ya da etkilemiş mi yarın göreceğiz. Nihalim haliyle plase. Olur bir yağmur yağar, pisti yumuşak bulur, o zaman favorim. Normal şartlarda Pan River'ın kazanmasını bekliyorum.

Hiç yorum yok: