Pazar, Ağustos 24

Kolpa

Gaziantep'e gitti, geri geldi, Kocaeli derken bir haftadır Kemal haberi okumaktan zul geldi artık. Sağlam Kemal Fenerbahçe'de hayal ettiğim 4-3-1-2 sisteminde 3'lü bloğun sağında her zaman oynardı bence, ama sorun da tam bu, Kemal sağlam değil, hiçbir zaman da olmadı. Basından bir haber okudum geçenlerde aynen aktarıyorum: "Fenerbahçe'nin geçtiğimiz yıl yaptığı maçların kasetlerini izleyen Aragones'in Kemal için 'kim bu 7 numara' dediği öğrenildi". Ulan böyle de kolpa olur mu? Kim bu 7 numaraymış, kim olacak Beckham!
***
Bu bir yana 4-3-1-2 sistemini neden hiç bir teknik adam düşünmüyor Fenerbahçe'de anlamış değilim. Formda olduğu zaman çok iyi işler yapan bir geri 4'lü zaten mevcut. İlerideki iki forvetin ikisi de kovalayan, savunmayı yoran oyuncular, hele Semih forvetteki oyun kurucusu Fenerbahçe'nin. Alex'in arkasında sağlam bir üçlü blok kurulabilirse gayet de olabilecek bir sistem.

2 yorum:

musti336 dedi ki...

Aslında Fenerbahçe'nin sorununun çözümü Maldonado'nun gitmesi veya Semih ile Güiza'nın yan yana oynaması değil.. Bana göre çözüm, Uğur ile Kazım'ın ilk 11 oynamadığı bir takımın oluşturulması.. Bu adamların sürekli oynadığı bir takımın tsl'de şampiyon olabileceğine inanmıyorum ben..

Kazım, halı sahada benimle aynı takımda oynasa, dayanamam dalarım ben bu herife.. Uğur, tek bildiği topa vurup koşmak olan vasat bi adam.. Keşke oynamaz olaydı o Sevilla maçlarını.. Hiç değilse, sol kanat transferinin elzem olduğu görülürdü..

Aslında her yol aynı yere çıkıyor.. Daha ön lbieroya adam alamazken iki kanada birden transfer yapamayacağımıza göre, orta sahaya bir sağ iç oynayacak futbolcu, takımın 4-3-1-2'ye dönmesine yeter de artar bile.. alex arkası emre-maldonado-çift yönlü bir oyuncu gayet de güzel olur, uğur'suz, kazım'sız bir sistem olarak en azından şu takımdan daha pozitif bir futbol ortaya çıkar diye düşünüyorum..

peralta dedi ki...

geçenlerde gazetede maniche haberleri okumuştum ve inşallah dedim. oyunun iki yönünüde oynayabilen ideal bir sağ iç oyuncusu.

kazım konusundaki fikirlerine ise tamamen katılıyorum.