Salı, Ağustos 5

Komiser Cemil?

Son dönemde Leman tayfası ile röportajını okumuştum dergide. Bahadır Boysal, Pelin Gökmen (Pelin Gökmen de ayrı bir post konusudur, kendisine selam ediyorum burdan) ve Tolga Hırsova evine gitmiş ve üstadla keyifli bir röportaj yapmışlardı. Bu üçlüyü evine galoşla alan, enetresan prensipleri olan biriydi benim için, çocukluğumda Kemal Sunal'a tercih ettiğim adamdı televizyonda. Belki de bu yüzden coca-cola reklamlarında oynayıp, brrr diye bağırıp üstüne o rezalet kahkahayı atmasını içime sindiremiyorum bir türlü. Mevzu amerikan malıdır, içmeyelim mevzusu falan değil. Gerçi Kahpe Bizans çekildiği dönemde filmi eleştiren ve arasıra milli çıkışlarda bulunan birinden bu reklamda oynamasını beklemezdim, neyse...
***
Müslüm Gürses'e de kızmıştım ama yavaş konuşan, üç düşünüp iki geri bir ileri konuşan biriydi "baba", ve brrrrr demesinin bu açıdan mizahi bir yönü olabilirdi. Beklediğim bu değildi açıkçası. Dünyayı Kurtaran Adamın Oğlu zımbırtısında oynamasını bir kenara bıraktım, bu reklam kayışın koptuğunun ispatıdır artık. Nerede Komiser Cemil nerede Coca-Cola reklamları... Peeh!

Hiç yorum yok: