Çarşamba, Temmuz 14

Şahsi Kupa İstatistikleri


Dünya Kupası ile ilgili boş istatistiklerimi verelim ve yavaş yavaş kupa defterini kapatalım. İstatistiklerim kelimesindeki iyelik eki boşuna değildir, tamamen özel istatistikler bunlar.

Kupada 64 maç oynandı. Son grup maçlarının aynı saatte başlaması nedeniyle izleyebileceğimiz maç sayısı 56 ile sınırlı kaldı. Bu 56 maçın 48 tanesini izlemişim. Sanırım bu benim için bir rekor. Hiçbir dünya kupasında bu kadar maç izlediğimi sanmıyorum. Bu tamamen size daha sağlıklı yazılar yazabilme isteğimin tavan yapmasıyla alakalı ( Bu cümle büyük bir yalan). Asıl sebep boş zamanı çok olan, boş bir insan olmam. Bir de ofiste maç izleyebilme şansım olması. Eğer hala öğrenci olsaydım bu kadar maç izlemezdim. Üniversite bahçesinin çimlerinde oturmak varken kim Japonya-Kamerun maçını izler ki?

Ofiste izlediğim maç sayısı 18. Kendi evimde izlediğim maç sayısı 14. 16 maçı ise dışarıda izlemişim. Bu 16 maçın birer tanesini Kadıköy, Taksim ve Caddebostan'da izlerken, Bostancı 4 maça ev sahipliği yapmış. Geriye kalan 9 maçı arkadaşlarımın evinde izlemişiz. Toplam 48 maçın 7sinde alkol almışız.

Grup maçlarında en çok maç izlediğim grup F,G ve H grupları olmuş, 5'er maç izlenmiş. A, B ve E gruplarının suratlarına bakmadık, 3'er maç izledik. İspanya'nın bütün maçları izlenmiş.


Grup etabında 74 gol izlenmiş, 2.turda, ikinci turda 22 gol , çeyrek fnalde 10 gol, yarı-final ve finalde 12 gol izledim. Toplam 118 gol.


4 sene sonra görüşürüz, bakalım nerede olacağız? (Copacabana olsun)

3 yorum:

Arkhe dedi ki...

İmrendim.

aksilaz dedi ki...

Hacı ne iş yapıyorsun ofiste bu kadar maç mı izlenir :)

kutay dedi ki...

neyse ki spor işi bizimki, ofiste ntvspor açıktır her daim..)