Pazar, Temmuz 1

2012 Şampiyonu


Fenerbahçe'nin amatör şubelerde hakimiyet kurduğu yıllarda, bir söz ortaya çıktı: 5 ana branş. Birkaç sene öncesine yüzüne bakılmayan voleybol ve kadın basketbol bir anda ana branşa yükseldi. Ana branş kavramı tartışılmaz bir gerçek olarak kabul edildi. Bence, kürek, muhakkak bir basketbol değildir ama voleybolla yarışabilir, hatta ana branş olarak kabul edilebilir. En azından, mesele Galatasaray-Fenerbahçe rekabeti ise, bunu en iyi görebileceğiniz amatör branş, kürek şubesidir.


Bu sene Sapanca'ya yine şampiyon belli oldu. Galatasaray şampiyon oldu. Futboldan sonra kürekte de geldi. Oktay Mahmuti'nin takımı da şampiyon olsaydı 3 ana branşta şampiyon olacaktık. Olmadı. Seneye inşallah. Kürek takımı, genelde futbolda paralel gidiyor. Mesela hala, son yıllardaki en unutulmaz şampiyonluk olarak 2006 hatırlanır. Futbol takımının o sezon kazandığı şampiyonluğa çok benzer. Futbol takımı ne zaman şampiyon olsa, kürek takımına da bir güç gelir. Mayıslar futbolun, temmuzun kürekçilerin olur.



Bu da Sapanca klasiği. Şampiyon takım, göle atlıyor. Kupayı düşürüp  kaybetmediklerini sanıyorum.

Resmi Site

1 yorum:

raul #7 dedi ki...

yoldan gecen bi çocuğa,bayana yada her hangi birine futboldan sonra bir kaç spor dalı saydır bakalım; basketbol voleybol mu dicek yoksa başarı geldi diye senin burdan yazıya döktüğün kürekten mi bahsedecek?? tv den voleybol izleyen sporsever çok gördüm,özellikle de bayan voleybolunu; lakin oturup da kürek takip eden kişi ben hiç görmedim. kürek sporunun voleybolla yarışabilir, hatta ana branş olarak kabul edilebilir tezine ben hiç katılmıyorum.