Cumartesi, Nisan 29

In Stereo



Korkunç afişi ile, düşük ötesi IMDB puanı ile, olmayan ekşi sözlük entry'leriyle hiçbir şey vaat etmeyen bir film. Ama ben sevdim. Artık kötü film izlemek istemiyorum. O yüzden riske girmeye çekiniyorum. Zamanımız kısıtlı, yanlış karar vermeyelim istiyorum. Ama yine de zaafım var; "isimsiz" filmlere dalıyorum zaman zaman.

In Stereo sardı. Sardı da ne yaptı; dünyanın sırrını mı çözdü, yoksa adamı koltuğa mı çiviledi? Hayır. Fakat zaman geçirdi işte. Sıkmadı. Yani puanı nasıl 4.4 olur çözemiyorum. 4.4 olması için; her sahnede yukarıdan mikrofon falan gözükmeli. En az 6'yı hakediyor. Daha kötü filmler izledim ve çok daha büyük övgüler aldı. Bu işlerde bir adaletsizlik var!

Türkçe internet çöplüğüne bir katkım olsun; film hakkında biri iki cümle yazılsın. Ama daha fazlasını, ne anlattığını, oyuncularını, repliklerini vs. yazmayacağım. Zaten kimse izlemez bu filmi. Hatta kimse aramaz veya karşısına da çıkmaz. Denk gelen olursa da cumartesi günü öğleden sonra izlesin.

Hiç yorum yok: