Salı, Nisan 16

Last Kiss



Sanırım izlediğim 5.aşk filmi falandır. (İroni yapıyorum)

Zach Braff ilginç adam. Bu filmin senaryosunda adı geçmese de Garden State'de de, bu filmde de, hatta Scrubs'da bile, bizim gibi 20'li yaşların ortasında ergenliğe giren, hayatın her branşında acemilikler yaşayan ve o yüzden içine girdiği ilişkileri yürütemeyen insanları ele aldı. Hepsinde de güzel mesajlar vardı.

Mesela 17 yaşında olsaydım veya 35 yaşına gelseydim bu filmden haz etmezdim. Ama şu an izleyince cazip geliyor, hitap ediyor. Gerçi film 2006 yapımı ama olsun. Doğru zamana denk getirmişiz. Zaten 2004-2006 yılları arasında aşık olduğumuz Rachel Bilson'u 2006'da sinema filminde izleseydik bu kadar garip hissetmezdim. 2013'te izleyince tebessüm ederek izledik.

Öte yandan bir de Kennny karakteri vardı, Eric Cristian Olsen'in oynadığı. Bu çocuk bir yerden tanıdık geliyor diyordum, meğer o da eski CNBC-e dizilerinden tanıdığımız biriyimiş. Az bilinen ama benim zamanında (2000lerin başı) çok hoşuma giden Get Real dizisi. Ki o dizi, Anne Hathaway ve Jesse Eisenberg'î de çıkarmış başarılı bir diziydi.

Zaten gençlik yıllarımda CNBC-E izlemeye verdiğim zaman yüzünden çok şey ıskaladık. Sonra Zach Braff çıkıp, o tarz bir film çakınca tirajik ve komik oluyor.


2 yorum:

K. A. dedi ki...

48, The Last Kiss linkteki filmin Amerikan versiyonu.

http://www.imdb.com/title/tt0265930/

kutay dedi ki...

ispanyol bekliyordum, italyan çıktı)