Perşembe, Aralık 19

Kolpaçino


İlk başlarda ben de önyargılıydım filme karşı, yalan yok. Ama izledikten sonra hakkını vermek lazım. Baya komik bir film. Bunu izleyip de "Gülmedim" diyen adam ya Türkiye'de yaşamıyordur ya da artistlik yapıyordur. 19-20 yaşında olup ortamlarda kızlara hava atacak triplerde olsaydım ben de bok atardım ama artık yaş büyüdü, hayat zorlaştı. Kasılmaya gerek yok.

Filmin en büyük kaybı ismi. İsim çok şey kaybettiriyor ilk başta. Bu oluşan önyargıların en büyük sebebi; filmin ismi... İkinci neden de Şafak Sezer. Antipatik adam, sevmeyeni çok ama adam komik. Üstelik bu filmde neden başrol olduğunu anlamadım, çünkü başrol değil. Aslında başrol de yok. Filmin asıl kahramanları, Ganyotçu (Bekir Öztürk) ve Galerici Şahin (Serkan Şengül) muhteşem ötesi. Özellikle Serkan Şengül, çok ayrı kafada...

Filmi izlemeden beğenmeyenler, koltuk altlarından Leman,Penguen'i düşürmezler. İşin ilginci, filmin senaryosunu Kaan Ertem ve Suat Özkan yazmış. Ben de filmi izledikten sonra öğrendim. Çok da şaşırmadım. Filmin altyapısında o kültürün izleri var.

Önyargı kötü şey be abiler...



2 yorum:

ideal 11 dedi ki...

izledim. fena değildi.lakin benim favorim gdo karakedi :)

Adsız dedi ki...

küfür yok beyler