Salı, Temmuz 3

Annie Hall


Son dönemde bazı Woody Allen filmlerini izlediğim, buradan yazmıştım. Çoğunu sevmemiştim. Daha doğrusu izlerken iyi vakit geçirdiğimi hatırlıyorum. Fakat aylar sonra zihnimde geriye bir şey kalmıyor. Hepsi birbirine benziyor.

Herhalde o filmlerin en önde tutulanı Annie Hall... Zira Oscar kazanmışlığı var. Woody Allen birçok büyük yönetmenin önünde ödüle uzandı. Film de senenin en iyisi oldu. Beklentiyi büyük tutmamız için yeterli sebepti. Fakat diğerlerinden pek de farkı olmayan bir filmle karşılaştım.

İzlerken iyi zaman geçirdiğimi hatırlıyorum yine. Fakat hangi Allen filminin esprisi hangisiydi hatırlamak mümkün değil. Yine de Diane Keaton'ın ödülü hak ettiğini düşünbilirim. 

Seveni vardır muhakkak. Mesela Jerry Seinfeld! Esinlediği bir sır değil. Fakat ben Allen'i değil Seinfeld'i seviyorum.

Hiç yorum yok: