Salı, Mayıs 10

Bizim Olmayan Maçlar


- Galatasaray maçlarını hala izliyor olmak başlı başına bir araştırma konusu.

- Takımın kötülüğü önemli değil de, ortada bizim olmayan birşeyler var. Sahiplenemiyoruz ama izliyoruz da.

- Bu berbat sezonun bitmesine 2 maç kaldı.

- Haftalar sonra handikap.

- Sabri'yi kötü orta yapınca ıslıklayan ve Servet'e bağıran aynı insan.

- Maça gitmediğim için mutlu oldum, takım değil tribün adına; iyi ki gidilmemiş.

- Çağlar'ın uzaktan golleri yalanı. Süper Lig kariyerinde sadece 2 golü olan bir adamdan bahsediyoruz.

- Lig Tv spikerleri, kendi liglerini hiç bilmiyorlar.

- Gol olan pozisyona penaltı çalmak ve bu penaltıya itiraz etmek.

- Yekta'nın dönüşü güzel, formu sevindirici.

-Stat: Arena

Hakemler: Hüseyin Sabancı, Selçuk Kaya, Adil Sinem

Galatasaray: Aykut, Sabri, Gökhan Zan, Servet, Çağlar (Dk. 46 Hakan Balta), Ayhan, Yekta (Dk. 58 Baros), Kazım(Dk. 84 Cem Sultan), Culio, Emre Çolak, Stancu

Kasımpaşa: Fırat, Özgür Öçal, Luiz Henrique, Robledo, Ergün, Halil (Dk. 77 Varela), Korhan (Dk. 73 Taner ), Sarmov (Dk. 46 Merthan), Dimitrov, Şahin, Ersen

Goller: 35'Stancu, 60'Baros, 80'Servet ,45'Dimitrov

Kırmızı Kart: Dk. 90+2 Luis Henrique

Sarı Kartlar: Sabri, Ayhan, Baros, Korhan, Ersen, Fırat

1 yorum:

simon dedi ki...

dun ilk kez stada gittim... gercekten stat cok guzel... ancak yazida da belirtildigi uzere bu takimda bizim olmayan bir seyler var... cevremdekilerle konusurken hep bunu soyluyorum takimin yenilmesi 14.15. olmasi mesele degil... takim surekli kazanmak icin tutulmaz zaten... mesele takimda sevdigim futbolcunun olmamasi... serveti hakani (oynayani futbolu birakani) ve bircok futbolcuyu sevmiyorum... kaptan gitsin istiyorum... takimda iste bu benim diyebilecegim hic bir sey yok... yazida katildigim 2. noktada taraftar konusu... servet ve fatih terim diye bagirdilar sasirdim... fener ve besiktasa kufrettiler sok gecirdim... ya bu servet degilmi bizans oyunlari ceviren daha bu hafta gencecik adami idmanda sakatlamaya calisan... pele olsa ne yazar ki servet sadece.... fatih terim 2. gelisinde ne vermis bu takima... 2008 mucizeleri disinda milli takima ne vermis.... bu fener 10 senedir cakmiyomu bize.... bu besiktas biri gecen hafta daha 2 kez cakmadimi bize daha ne bulasiyosun adamlara... kiclariyla gulmezlermi... hoca degismeliydi degisti degisecek... yonetim degismeliydi degisecek.... takim degismeli gorucez ne olacak ama en onemlisi taraftar da degismeli ve fatih terim gelirse ben ustume duseni yapip taraftarligimi askiya alicam....