Pazar, Mayıs 27

The Elephant Man




Beğenmedim yazınca kızanlar olacak. Belki bu sefer hata ben de olabilir, kendimi vererek izlemedim. Ama konu çok klasikti. Acınası bir durumu olan biri ve onun zorlu, çileli hayatı...

Beni en çok şaşırtan bunun yaşanmış bir olay olması. Gerçi film, yaşanan olayı biraz saptırmış. Bu da şık değil. Hele böyle bir konusu ve ana fikri olan filmde hiç olmaması gereken birşeydi.

Anthony Hopkins müthiş oynuyor. Tipi de biraz 70'lerdeki Şevket Altuğ'a benzemiş sanki. Zaten kötü film değil, oyunculuk-yönetmen iyiler yani. Ama konu sarmayınca gerisinin hiç önemi kalmıyor benim için. Bana yeni bir şey anlat. Bunu 1980 yapımı bir filme söylemek de haksızlık ama yapacak birşey yok.

Şu yorum aslında tam anlatmak istediğim ve filme neden soğuk baktığımı güzel anlatmış.

Hiç yorum yok: