Salı, Mayıs 15

Sessiz Fırlama


Sessiz, içine kapanık adam görüntüsü var sahada. Sanki "neden geldim buarya" der gibi bakışlar. Takımın tüm yabancıları hafif kırık takılırken o gayet normal gözüküyordu, bu da beni düşündürüyordu.

O kadar normal olmadığını son 1-2 ayda iyice anladım. Garip garip şebeklikler, komikler, şakalar. Bunu yaparken de suratından "ben bir şey yapmadım" ifadesi. Ama en son şu yaptığı ile zirveye oturdu.

Fenerbahçe'ye küfür etmek, santraya bayrak dikmeyi kovalamak, Baroni'ye Topuz'a mesaj göndermek. Doğrı veya yanlış, bunları yapanların hepsi ileride bunun sıkıntısını çekecek. Ama şu fotoğrafı çektirecek zeka, kimseye hesap vermesi gerekmeden. Müthiş...

Kesin masum sandığımız o olayda, Melo ile kavgasında, da bir bok yemiştir.



Adama sessiz sakin diyoruz, şampiyonluk töreninde şov yapıyor. Saha içinde bu kadar atik hareket etmedi. (Sol bekte oynadığı maça aç parantez, kapa parantez)



Nadal'a selam.

Hiç yorum yok: