Perşembe, Ağustos 23

Türk Futbolcusunun Vizyonu



Avrupa'dan hiç transfer teklifi aldınız mı?

"Rausch beni Kaiserslautern'e götürmek istedi. Ben Türkçe'yi zor konuşuyorum, "Almanya'da ne işim var" dedim. Ali Şen beni arayıp, "Gitmek ister misin?" dedi. "Yok" dedim. "İstanbul dolce vita" Orada hata yaptım. O zaman ufkumuz geniş değildi. Kendime güvenemedim.Kendimi Almanlardan küçük gördüm. Frankfurt'a 1980'de UEFA Kupası kazandıran Rausch beni beğeniyor, ben kendimi beğenmiyorum. Hata yapmışım"

Bahtiyar Yorulmaz - Four Four Two Ağustos

30 sene geçmiş, Türkiye, dünyaya daha çok entegre olmuş, Avrupa "uzak" olmaktan çıkmış ama değişen bir şey var mı? Yok. Mehmet Topal geri dönmek için can atıyor, gol kralı Türkiye'de kalmayı istiyor, 2002'de Hasan gidemiyor, 90'larda Metin-Ali-Feyyaz'ın aklına bile geçmiyor.


Hiç yorum yok: