Pazartesi, Eylül 9

Naki'nin İsteği



Derler ki; Kürt olan ve geçmişine bağlı olan (Dersim dövmesi olan) eski St.Pauli oyuncusu Deniz Naki; köklerine duyduğu saygıdan dolayı Türk milli takımını tercih etmemiş.

Gerçi daha sonra, kırmızı-beyazlı formaya yeşil ışık yaktığını belirten açıklamalar yaptı ama bu sefer de; kariyeri için yapması gereken tercih olarak adlandırıldı.


Deniz Naki 4-4-2 dergisinin Ağustos sayısında şöyle diyor


"U-17'deyken Kuşadası'nda Türkiye'ye karşı oynadım, iki maçta üç gol attım. Ogün,Hami, Abdullah hocalar beni çağırıp, "Niye bizim için oynamıyorsun" dediler. "Çağırdınız da ben mi gelmedim" dedim. Ümit millide Türkiye'ye karşı bir maçta da İstiklal Marşı okunurken kendimi çok kötü hissetmiştim. Ben de Türkiye için oynayıp, o marşı söylemek istiyorum"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

10 küsür sene önce , İstanbulspor'da Selçuk Şahin'in parladığı yıllarda Radikal'e verdiği roportajı hatırlattı. O da Tunceli'liyim vurgusu yapmıştı/yaptırılmıştı.

Bu ülkede Ersun Yanal Alevi , o yüzden Emre'yi ve Hakan'ı kadro dışı bıraktı diye düşünen bir sürü hastalıklı beyin varken..Bunlar lüks.