Perşembe, Eylül 19

Yenilmek Değil Kaybetmek




Bu yuhalama işleri ile ilgili bir yazı yazdım... Yazdıktan sonra tekrar okudum. Farkettim ki, ben bunları daha önce de yazmıştım. Yazdım, okuyanlar oldu ama değişen olmadı. Bundan sonra da olmayacak. Dünyanın en güzel yazsını da yazsam; 60 milyon bu yazıyı okusa, yine bir şey değişmeyecek. O zaman ne anlamı var? Hepsini sildim. 

Herhalde 6 gol yiyerek yenilmek de böyle bir şey. Sonucu, gidişatı değiştiremeye gücünün yetmeyeceğini anlıyorsun. 1'de, 2'de, 3'te hatta 4'te böyle hissetmiyorsun ama 5'ten sonrası... Pes ediyorum. Havlu atıyorum. 

Bugün yenilirsin, yarın yenersin. Sonra puan hesapları yaparsın. Duruma bakarsın.

Ama bugün kaybedersen, kaybettiğin şeyi geri bulamayabilirsin. Kaybetmek, yenilmekten biraz daha farklı, daha kötü, yok edici, umut kırıcı. İçinden bir şeyi söküp atmak gibi...

Galatasaray futbol takımı yenildi, biz kaybettik. Neyi kaybettiğimizi bilemiyorum ama aslında kaybedeli de çok olmuştu. Özlüyorum. Galatasaray futbol takımı son iki senede olduğu gibi yine yenmeye başlayacak belki; ama biz o kaybettiğimizi geri kazanamayacağız....

3 yorum:

Burak dedi ki...

Kesinlikle ve ne yazık ki çok doğru bir yorum.. Samiyen'de onbeş-yirmi bin kişi olduğumuz günleri çok arayacağız gibi gorunuyor.

Adsız dedi ki...

mustafa sarp -ayhan-sabri-cana-adnan sezgin-adnan polat-albayrak avamlıkları..

abi ben hiç özlemedim o günleri ya..pırıl pırıl stad , dünya yıldızları , fenomen t.d ve modern başkan+yönetim..daha ne istiyoruz ki..bence bu bahaneyle takımımıza yakışmayan Türk'lerden ve yabancılardan kurtulmalıyız.Dany,şeju,amrabat,sabri..kim bunlar ya..abi rize plakası adalan futbolcu mu olr ya , hani vizyon???

Adsız dedi ki...

Sabri eboue yerine oynasa veya fatih gercekden cesur olup eboue'nin hissiz oyununu gorup sabri ile degisse...burak-drogba inadi ile umut'un enerjisini heba etmese, bruma-amrabat montesine tek forvet ve artik drogba'nin yildizi ile takimi golgede birakmasa..selcuk ve sneider'in ve tabii ki burak'in onunu acsa....