Pazar, Mart 6

Berabere Kalmayı Öğrenmek


- Bu sene 2 kere berabere kalmıştık, Kadıköy ve Kayseri deplasmanları. Bir takımın sezon içinde bu kadar az berabere kalması ilginçti, son 2 maçta berabere kaldık. Başarı mı? Değil. Önemli mi? Değil.

- Ankaragücü maçında sakatlanan ve sezonun kaderini değiştiren Baros, Ankaragücü maçında cezalı.

- Ayağa kalkmayan Fenerli olsun derken, söyleyen de ayağa kalkar.

- Zapata'nın sırtında Rufay yazıyor lan, yeni farkettim.

- 52.000 kişilik stadyumda 5.000 kişi

- Yekta'nın tweetleri az farkla auta çıktı.

- Sezon boyunca sadece 7 maç oynayıp 3 sarı kart görp ceza sınırına ulaşan Gökhan Zan'a büyük alkış.

- Geçen sezonun Karabükspor'undan 4 kişi vardı. 2 hafta önceki Bucaspor'da bu sayı 8'di.

- İlker Meral'ın Galatasaray antipatisi nereden geliyor acaba?

- Bugün çok efektif değildi ama Tomiç iyi kaleci.

4 yorum:

myxomina dedi ki...

Kutay selamlar,

Macta staddaydim, 5,000 kisi rakaminin dogru oldugunu dusunmuyorum. Kameranin cektigi karsi tribun gercekten bostu, ama Bati, Kuzey ve Guney tribunleri buyuk olcude doluydu.

Rakami bilmiyorum ama 5,000 fazla dusuk.

kutay dedi ki...

sanıyorum 5.000 kişi biletliymiş.. kombinelilerle daha fazla olabilir, haklısın...

ugur dedi ki...

abi stadda maç bileti satılmadı, mecidiyeköyde satılıyomuş sadece. giremedim maça. 52000lik stadda yaklaşık 15000 kişi varken stada girememek koyar be abi.

kutay dedi ki...

stadda maç bileti satılmaması nasıl bir zihniyetse.. mecidiyeköyde satılıyor, stadın önünde satılmıyor.. bu da ilginç..