Pazartesi, Mart 14

Keşke Öcü Olsaydı


- Başlık meşhur pankarttan; bilen bilir. Ankaragücü bu sene bize kabus yaşattı.

- 3 gol yiyip yenileceğimizi tahmin etmiştim, çok şaşırdım.

- Çağlar falan.

- Bir arkadaşım var, yıllardır maçları beraber izleriz. Çoğu zaman yediğimiz golleri 2 dakika önce şanssız bir şekilde bilirdik. Dün yine öyle oldu. "Bu gol olur, Çağlar'ı tokatlarlar" dedim gol oldu Çağlar dayak yemedi.

- Ankaragücü, ligin alt sıralarında, yabancıları bizim kadroda ilk 11 oynar.

- Hatta Özgür Çek, Turgut Doğn Şahin gibi yedekler zorlar.

- Gerçi onların ilk 11'inde Serdar Özkan var.

- Mesut Bakkal bu sene 2 kere yendi. Sivasspor ile ilk hafta. Yıllar evvel Ankara'da daha önce Gençlerbirliği ile yenmişti.

- Bence ligi Beşiktaş'ı üzerinde bitirmek gibi bir hedef koyarsak bu ligden zevk alabiliriz. Heyecan fırtınası olur o zaman.

- Web Tv kötü bir şey değil ama para verilmezmiş.

- Pino ve/veya Aydın'ın gol attığı maçtan hayır gelmez. (Bknz. Karpaty)

- Sestak bu sene lig ve kupada 10 gol atmış, 7 tanesi Galatasaray ve Fenerbahçe'ye.

- Pazar maçları gündüz oynansın

3 yorum:

the patriot dedi ki...

teşhizleriniz çok yerinde, ama yanlışlarda yok değil, Mesut BAKKAL bu sene Gençlerbirliğini çalıştırmadı, Sivassporu çalıştırdı, ve sadece Galasarayı yendiler ligin ilk haftasında.

kutay dedi ki...

ben tam ifade edememişim. 2005 ekim'de ilk teknik direktörlük deneyminde yenmişti bizi, onu ifade etmek istedim ikisi bırbırıne girmiş..
kısaca mesut bakkal galatasaray; yılmaz vural fenerbahçe ilişkisine dönmek üzere...

Uğur ! dedi ki...

ankaragücü forması müthiş..