Pazar, Nisan 10

Diego Ortalığı Karıştırdı


- Nasıl bir maç başlangıcıydı öyle. Önce Fener'in şampiyonluğu gitti, sonra geri geldi.

- Diego'nun ilk goldeki hatasını ömrüm boyunca unutmam herhalde. Bunu Diatta falan yapardı önceden.

- Bülent Uygun'un stoper tercihleri çok enteresan. Önce Bilica, şimdi Diego.

- Oyundan çıkma nedeni sakatlıkmış. O ağlamalar falan, tam Bülent Uygun halleri.

- Feci taktım Diego'ya. Bir de iyi stoper diyorlar. En son Bilica'ya da iyi diyorlardı.

- Maça dönelim; Fenerbahçe iyi takım.

- Zayıf tarafı çok ama kapatmasını iyi biliyorlar.

- Herkes Caner ve Alex diyor ama ben en çok Niang'ı beğendim.

- Eskişehirspor'da ise biraz Potuk, o kadar.

- Bu arada bence iki golde de, özellikle 2.golde Ivesa ağır saçmaladı.

- Baroni'yi izleyen Fenerbahçeli arkadaşlarımıza sabır diliyorum.

- Fenerbahçe'nin ikinci yarıda bu kadar kötü bir Eskişehirspor karsısında geriye yaslanması
pahalıya patlayabilirdi.

- Üstelik Karan falan oynuyor, tehlike daha fazla.

- Fenerbahçe'nin maç sonu otobüsle dönmesi ne güzel aslında. Değişiklik falan. Hoş ayrıntı.

- Cüneyt Çakır ilgimin alakamın olmadığı maçı izlerken bile beni geriyor.

- Fenerbahçe'nin son 3 haftada 7 puan toplaması büyük avantaj.

- Eskişehirspor taraftarını bugüne kadar hiç anlayamadım. 2-1 yeniliyorlar hala atkılar, bandolar..

- Ümit Karan yine röveşata denedi, Galatasaray'ın son 9 senesi gözlerimin önünden geçti.

- Dia ve Stoch gibi adamlar oynamıyor, Fenerbahçe kazanıyor. Kadro derinliği.

- Fener takım olmuş Güntekin.

- Eskişehirspor'da Tello vardı ona ne oldu?

1 yorum:

Jordi Metal dedi ki...

Allah'tan onlarda sabır dileyecekleri Baroni var. Biz hangisi için dileyeceğimizi şaşırıyoruz :(