Pazartesi, Mayıs 20

Internetin Tozlu Sayfası



Youtube'da oradan oraya zıplarken karşıma çıkan bir şarkı. Sadece 3.57 dakika. Hatta ilk 2.40 dakikası sadece. Çok mu güzel? Değil. Ama beni etkiledi. Çok tanıdık geliyor. Sanki eskiden, çocukken çok dinlemişim gibi. Oysa ne grubun adını biliyorum, ne şarkının (Sonradan araştırdım biraz). MeksikalıArjantinli mi belli değil. Kim oldukları, ne dedikleri her şey benim için muamma. Bir anda denk geldi, bilinçaltındaki bazı hisleri uyandırdı. Sanki 30 sene boyunca o anı bekleyen; görevi, ortaya çıkınca insana geçmişini hatırlatmak olan bir aile yadigarı gibi.

Bazı duyguları, anıları hatırlattı. Zaten müzikten, şarkılardan, melodilerden genel olarak beklediğim bu. Kalite umurumda değil, anlamam da... Sonunda o güzel duygular çıksın ortaya yeter.  Adamların ne dediğini bile bilmiyorum. Bilmek de istemiyorum. Bu şarkıya kendi kafamda bir klip çektim, söz de yazdım. Çok güzel oldu. Çok güzel şeyleri hatırladım. Eski güzel günleri. Bir daha göremeyeceğim güzel günleri. Belki ancak öldükten sonra göreceğim günleri...

Bir albümün kapanış şarkısıymış ve 1990'da yazılmış. Bundan daha güzel bir benzerlik kurulamazdı..

Hiç yorum yok: