Perşembe, Ocak 2

Yıl




Özel günlere çok fazla önem vermem de, sanki bloga yeni yıla geçtiğimizi belirten bir şey koymak gerekiyormuş gibi hissettim. Kuru kuru olmaz.

Özel günlere önem vermiyorum diyorum ama o da yalan aslında. Günün kendisine önem vermiyorum ama yeni bir sayfa açarken nereden nereye geldiğimizi, yanımızda kimlerin olduğunu falan görmek iyi bir olay. 31 Aralık da böyle bir durum için çok ortak bir tarih. Her insanın bu muhasebeyi aynı anda yaptığı bir gün. Yoksa yıl içinde 31 Aralık ile eşdeğer çok gün var. Herkes için farklı günler. "Geçen sene şuradaydık, şimdi buradayız" demek iyi bir şey ve bunun için çok fazla tarih var.

Geçen yılı veya geçen o zaman her neyse, eğer güzelse, onu da iyi bir şekilde uğurlamak keyifli bir hadise. Mesela 2011 haziranı benim için son yıllardaki ilk güzel geçen aydı. Yaklaşık 1.5 sene rezillik yaşadıktan sonra biraz nefes almıştım. Haliyle 30 Haziran'da kendi çağımda bir kutlama yapmıştım.

Neyse işte 2014 geldi. Nedense çok umutluyum bu yıldan. Ama yine anın tadını çıkarıp huzurunu yaşamak varken acaba 1 sene sonra nerede olurum korkusunu yaşıyorum. Bu da bizim vazgeçilmez alışkanlığımız, böyle yaşamaya alıştım.

2014'ün, 2015'in hesabını yapmak da baya korkutucu. Ne ara geldik bu yıllara? "Milenyumda teknoloji sıfırlanacakmış" diyeli 14 sene oldu. 2006'lar 2007'ler hala daha çok taze.

Neyse ya, böyle "yıllar geçiyor" yazısı olmamalıydı bu. Yeni yılınızı da kutlamayacağım.  Çoğunuzu tanımıyorum zaten, tanıdıklarımı da telefonla kutladım. Şova gerek yok. Öyle yani. Ama umarım 1 sene sonra yeni bir yıla girmeyi değil ama güzel bir sene geçirmiş olmayı kutlarsınız. Öylesi daha güzel.

3 yorum:

gltsry dedi ki...

bence tanımak en güzel bu haliyle var. yıllardır yazılarınızı okuyan biri olarak kendi adıma, tanıdığımı kabul ediyorum sizi, burayı her gün okumanın verdiği aşinalık az buz şey değil. o yüzden ben kutluyorum yeni yılınızı (: hep buralarda olursunuz umarım, tivitır çıktı bloglar bitti çünkü.

Adsız dedi ki...

yılın yarısını bodrum'da ense yaparak geçirdin amk neyini yazdın yılın

17

Adsız dedi ki...

wo ist 2013 şarkıları yazısı?