Perşembe, Kasım 3

Fenerbahçe 91-60 UE Sopron

Caferağa'da ne zaman maç izlesem, "senede 2-3 defa geliyoruz, yazık oluyor, her maça gelmek lazım" diyorum ama bu kez kararlıyım, bu akşam bir milat olsun, her maça gideceğim Caferağa'daki.. Zaten takımın da orada oynayacağı son maçlar olacak.. Caferağa'yı seviyorum, çünkü oradan çıkarken Yüksel Günay'a iyi akşamlar deme, karşılıklı selamlaşma ihtimali var. Yöneticilere bayıldığımızdan değil ancak bu durum sıcak bir ortam oluşturuyor.
***
Bu sene bayan takımını ilk defa izledim. Letonyalı yabancıları merak ediyordum, Tamane'yi beğenmedim, bence Matovic çok net daha iyi pivot ki bence Sutton Brown da Tamane'den iyiydi. Nevriye, Birsel, Penny, Angel.. İkinci periyotta gevşetseler de TED maçı ders olmuş belli ki, ipin ucunu da kaçırmadan toparladılar. Bu isimler haricinde özelikle Olcay Çakır'ın geleceğini çok merak ediyorum.
***
Basket bu, söyleyeceklerim daha fazla olamıyor, bugün girdi yarın girmeyebilir. Önemli olan cuma günü Sivas'ta işlerin iyi gitmesi.
***
Elina Babkina :(

Hiç yorum yok: