Pazar, Şubat 19

Biraz geç ama...

Basın mensupları maşallah başkalarına soramadıkları her soruyu Aykut Kocaman'a özgürce sorabildikleri için hoca dün çoktan alması gereken kararı aldı ve şunu dedi: Ben bir karar aldım, bundan sonra oyundan başka işlere girmek istemiyorum. Oyunla ilgili konuşmak istiyorum. Diğer konulara çok fazla girmek istemiyorum.
Fenerbahçe yönetim kurulunun sünepeliği yüzünden geç alınmış bir karar aslında. Hoca baştan beri sahayı düşünmeliydi, onu Aziz Yıldırım'ın yokluğunda başkan kılan etkenler sahadaki başarısızlığa tesir etti bence.
Biraz geç oldu ama playoff var diyorum. Yok abi bence 34 haftayı lider bitiren benim gözümde gerçek şampiyondur romantikliğine girmeyeceğimize göre, derbileri kazanıp şampiyon olup sevinmyecek miyiz... Açıkçası bundan sonrası için bir toparlanma bekliyorum. Eskişehir'de belli olur.

Hiç yorum yok: