Perşembe, Şubat 16

En Rahat Maç




- Son topa kalmayan bir maç

- Şu maçı izlemek için birinci neden; Göksenin, Furkan ve Melih.

- Göksenin çok büyük topçu olacak.

- Furkan biraz skorda başarılı olsa. Çok seviyorum ama bazen "olmayacak" korkusu kaplıyor. İlkan'ı da görmek lazım artık seneye.

- Melih'ten birşey olmaz.

- Topun kendisinden çıktığında anında (hatta daha top çıkmadan) söyleyen Joshua Ship adamsın.

- Sports Tv yayınları çok başarısız.

- Rasim Başak, Antalya'da oynayınca atarlanamıyor eskisi gibi. Kalıbının adamı değildir zaten,
yürek yoktur.

- Caner Topaloğlu saçları kestirmiş, kafa karıştı haliyle. Biz de mi kestirsek?

- Türkiye'nin en çok smaç kaçıran takımıyız.

- Oktay Mahmuti'nin farkı 21 sayıya indiren basket kızması. Eskiden tasvip etmiyordum artık seviyorum

- Ben CSKA maçından sonra hiçbir şeye konsantre olamazken, takım gidiyor aynı ciddiyetle Antalya maçına asılıyor.

- Valentin Pastal için heyecan duyardık eskiden. Şube nereden nereye geldi.

- Shumpert attı, herkes rahatladı.

- Efes ile 22 Şubat'tan önce maç yapmak istemiyorum.


Hiç yorum yok: