Cuma, Haziran 4

Keane - Vieria Nostaljisi



Biraz Dünya Kupası'nın dışına çıkalım. Tribün Dergi'de rastladım. Arsenal ve United'ın Premier League'de zirvede yalnız oldukları zamandan. Roy Keane ile Patrick Vieria kapışıyor. O günleri, o tartışmaları, o maçları hatırlıyorum. Ama o günlerde bir internet kullanıcısı olmadığım için bu görüntüleri ilk defa görüyorum.

Soyunma odasında daha maça çıkarken kapışıyorlar (Arda Turan-Baroni tarzıı). Roy Keane'i bilen biliyor. Irish Blood, English Heart kendisi. Çılgın bir abimizdir. Vieria da zamanında öyleydi. EPL'de bir dönem kırmızı kart rekorlarını kırıyordu. İşte bu ikili ve artı Gary Neville soyunma odası koridorlarında bir tartışmayla başlıyorlar maça. Keane abimizin hakemle konuşurken mimiklerine ayrıca dikkat.

Bir de maç başlangıcı var. Bu sene Terry-Bridge olayı ile gündeme gelen el sıkma muhhabeti burada da karşımıza çıkıyor. Keana, Vieria'nın elini sıkmıyor, önündeki çocukla tokalaşıyor. Neville ile Vieria arasındaki gerginlik ise en dikkat çekici saniyeler sanki.

Bu arada Keane'in Vieria için "Eğer sen adam olsaydın, ülkenin sömürgecisi Fransa değil, kendi ülken olan Senegal milli takımında oynardın." dediği söyleniyor. Ben burada duyamadım.

Hiç yorum yok: