Cuma, Eylül 3

3 Puan


- Ukranya formasıyla sahaya çıkan Kazakistan.

- Arda, Ömer'in golünü yemiş. Ömer dediğin adamın Kadıköy'de Fenerbahçe'ye golü var, milli takımda da olmalıydı.

- Bu ses- görüntü farklılığını televizyonlar ayarlamalı. Sene olmuş 2010, hala Levent Özçelik golü bize önceden söylüyor.

- Hamit ne çaktı be.

- Maçı ofiste izlediğim. Ofiste izlediğim son maçta Galatasaray, Belgrad'ı 5-1 yenmişti. Uğurlu geliyor.

- Klasik olsun: 3 puanla başlamak her zaman iyidir.

- Arda da maşallah her milli maçta yazıyor.

- Tuncay hiç yoktu.

- Bu maçlar sevimsiz geliyor bana. Neden bilmiyorum. San Marino düşse bizim gruba zayıf takım kontejanından. Renkli olur San Marino maçları. Ama Kazakistan'a falan alışamadım. Asya onlar.

1 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

Hamit'in golü inanılmazdı. O tip bir golü ilk kez izlemiyorum ama benim gördüklerimde genelde golü atan adam hafifçe yana yatar, bel hizasına kadar kaldırdığı ayağını, topun hızına göre düşeceğini tahmin ettiği bölgeye doğru sallardı. Bir yandan da topun ayağına tam oturması için dua ederdi tabi :) Bu golde ise Hamit bildiğin şut çekti! Ne mutlu bize ki Oktay'ın Belçika'ya attığı o efsane golden sonra akıllardan kolay silinmeyecek bir gol daha izlemiş olduk.

http://hagininkosani.blogspot.com/