Perşembe, Eylül 23

Atletico'nun Belası Aduriz


-Forlan'ı izlemek büyük zevk.

-Bursaspor'u 4'leyen Valencia ile Galatasaray'ı eleyen Atletico Madrid. Sonuç berabere.

- Mata'ya gol atacaktı ya dayak yiyecekti. O kadar gol kaçar mı? Neyse ki Aduriz kurtardı bir nebze.

- Mehmet Topal'ı izlemek isterdim.

- Bu Aduriz ile FM 2005'te büyük işler yapmıştım. Llorente ile beraber. Hey gidi yıllar.

- Soldado'da genç Semih tipi yok mu?

- Galatasaray'ın Avrupa futboluna kazandırdığı isimlerden bir De Gea. Carew'i kazandıran Beşiktaş, Rooney'i kazandıran Fenerbahçe gibi.

- 16-20 arası gol olur dedim 18'de gol oldu. Bazen golü dakikasıyla biliyoruz, bazen 4-6 gol olur diyoruz 0-0 bitiyor. İlginç.

- Simao geçen sezon ligde 2 gol attı, bu sezon şimdiden aynı sayıya ulaştı.

- Geçen sene eylül ayında aynı stadyumda yine karşılaştı iki takım; yine berabere bitmişti.

- Aduriz, son 3 sezonda A.Madrid'e 3.golünü attı. Her sene atıyor adam.

- Herşey bir yana, yatakta yarı uykulu halde maç izlemeyi özlemişim baya.

3 yorum:

Hasip Ergin dedi ki...

ya kardeşim maçı tam izlemeden yorum yapmıyormusunuz olacak iş değil

kutay dedi ki...

zaten bu yazıda da kimsenin görmediği teknik/taktik analizler, tespitler var..

rahat olun abiler, maçı tek gözünüzle izleyin size ne kalıyorsa onu yazın/konusun...

alig dedi ki...

soldada yu ben baltaların hakana benzetmiştim aslında..