Pazartesi, Eylül 20

Bu Sefer Guti Kullandı


- Kötü Galatasaray'a ilaç olan bir sonuç.

- İki ezeli rakibin maç yapması ve onu dışardan izlemek. Çok rahat.

- Bu sene ilk defa Beşiktaş'ı izledim ve beğendim. Ama şu iyi maçta 1 puanı bile penaltı golüyle kurtardılar. İyi oynarken kazanamamak can sıkar.

- "Adama bak Kadıköy'de puan göreli 10 sene olmuş, hala Beşiktaş'ın puan kurtarmasından bahsediyor."

- Guti Süper Lig'de oynuyor.

- Sol bekin sağ bekte oynaması çok da şaşılacak bir durum olmamalı. Bir futbolcunun sağ ayağını hiç kullanaması daha şaşırtıcı. Gerçi o sağ ayağı bize kullandı zamanında.

- Fenerbahçe'nin attığı gol ilginç, normalde o gol bize atılırdı.

- Quaresma'yı beğendim, Beşiktaşlı arkadaşlar "bugün durgundu" dedi. Yuh.

- Eğer Quaresma böyle oynamaya devam ederse, İstanbul gece hayatının notu düşer. Londra ve Milano İstanbul'un çok üstündeymiş.

- İki takım da iyidi. İki tribün de iyidi. Ama Beşiktaş takımı ve tribünü bir adım daha önde.

- Fenerbahçe tribününe ağır eleştiriler var ama son yıllarda yaşananlardan sonra düşününce kötü değildi. Baya sıkıntı var o tribünlerde, yine de fena değil gibiydi. Tabi televizyondan dinliyoruz.

- Gecenin sesi; "gücüne güç katmaya geldik."

- O penaltıyı Bobo atsaydı.

- Guti'nin saçını kesen berbere de yazıklar olsun. 20 yıllık efsaneyi, ilkokul çocuğuna döndürmüş. Kesin traştan sonra "uzayınca güzel olacak" diye yemiştir.

- Nihat misyonunu doldurmuş belli ki.

- D-Smart'ları kıçında patlayan Caddebostan mekanları, acısını yine bizden çıkarmaya çalıştı. 15 lira maç ücreti nedir? Haram zıkkım olsun.

- Canlı bahis oynayanlar; Emre oyundan çıktığı an "Fenerbahçe gol yer"e oynayın, kazanın.

- Aykut Kocaman: "Tahmin ettiğimizden fazla pozisyon yakaladık." Ankaraspor-Beşiktaş maçı olsaydı haklıydı.

- Bilica (içinden): "Her sene sizi ben mi kurtaracağım, kazmıyorum ulan."

- Solaklar penaltı atamaz yalanı. Kaçırıyordu ama.

- Dün güzel bir maç izledik. Ama yine de; Cüneyt Çakır maç zevkimizin içine etmeye, rol çalmaya yeltendi. Cüneyt Çakır, Bünyamin Gezer, Tolga Özkalfa veya o veya öbürü. Farketmiyor. Bu ligi izleme zevkimizi çalmaya yelteniyorsunuz. Sizi sevmiyoruz. Tek eğlencemizi, en büyük zevkimizi egolarınız uğruna yok ediyorsunuz. O yüzden yediğiniz küfürlerden değil, yediğiniz beddualardan korkun.

4 yorum:

sukullaci dedi ki...

bende solaklar kalecilere ters gelir daha iyi atar diye biliyodum.

ygtylmz dedi ki...

Beğeniyle takip ediyoruz :) Canlı bahis olayına taktım. Oynarım ve tutmazsa para iadesi var mı :)

kutay dedi ki...

var var.. istanbul'da hesaplaşırız...)

highstanbul dedi ki...

- D-Smart'ları kıçında patlayan Caddebostan mekanları, acısını yine bizden çıkarmaya çalıştı. 15 lira maç ücreti nedir? Haram zıkkım olsun.


YUH
ben burdan ayda 30 dolara izliyorum butun maclari