Perşembe, Eylül 30

İyi Başladık




Basketbol takımımız dün ST.Petersburg'u 11 sayıyla yendi. Maça gidemedik, maçı izlemedik. Ama maçtan olan bitenden haeberlerimiz olmaya başladı ve hepsi sevindirici gelişmeler.

3 basketbolcumuz 12 sayı atmış, skor eşit dağıtılmış. Sakatlıktan çıkan Shipp, Trabzonspor'dan dönen Evren, yeni transfer Ermal.. Evren'in Domercant'ı savunması galibiyette etkili olmuş. Tutku-Ermal'ın ikili oyunları ve Schumpert'in tecrübesi de ışık saçmış.

Başkan Polat ve futbol takımı kaptanı Arda maça gelmiş. Tribünler biraz boş kalmış ama kesinlikle ilerleyen maçlarda dolacaktır. Yavaş yavaş.

Evren'in maç öncesi hafif bir kulağı çekilmiş, maç sonrası üçlü çektirilmiş. Cem Akdağ için açılan muhteşem pankart gecenin en güzel hareketi olmuş.

Bu arada dün sahaya çıkan Karşıyaka ve Beşiktaş da maçlarını kazanmışlar. Karşıyaka 22 sayıyla, Beşiktaş 7 sayıyla kazandı. İki takım da rövanşı iç sahada oynayacak.




1 yorum:

Aykut dedi ki...

Maçı izleyemedim. Sadece skoru öğrendim. Sabah resmi siteye girdim bilgi almak için tam 23 tane resim var hepsine teker ker baktım. Sonra sen ne yazdın acaba diye merak ettim. Cem Akdağ için açılan pankartı bloğunda gördüm ne yazık ki o 23 resim arasında yoktu ama şaşırmadım sahiden çok pis kokuyormuş artık herşey sen haklı çıktın.

Bu arada pankart sahiden şahane ellerine sağlık açanın da dikkat edip üzerinde duranın da.
Not: Haluk Yıldırım yorumları bekliyorum :)