Salı, Temmuz 12

Olaylar Olaylar



- Abi? Ne yapıyorsun sen burda ya?

- Mecnun?

- Abi, sen federesyonda mı çalışmaya başladın?

- Ya dün futbolun sahibi dedi ki; Mehmet Ali dedi, gel dedi, aslında dedi, şu olmayan futbolu güvende tut dedi.

- Sahibi ne ya?

- Sahibine takılma, sahibine.. oralara takılma.. Ben sana başka bir şey uyandırmaya çalışıyorum. Futbolda şike belgeleri. Aslında bu futbol ve lig düzeni hiç görüldüğü gibi değil. Olaylar olaylar

- Valla mı? Ne oluyor abi?

- Mesela, sen maça gidiyorsun ya, o izlediğin maç, maç değil. O maçların çoğu şikeli.

- Harbi mi?

- Evet

- Harbi mi?

- Evet

- Gördün di mi, görüyorsun abi di mi ya.. Çok enteresen. Peki abi benim şeyim var, e Uefa Kupası ona katılabilecek miyim?

- Ne biliyim oğlum ben, o kadarını ben nereden bileyim. Ben bütün gün burada dikiyorum. Ama sorarız. Şşşt gözlük. Uefa Kupası'na katılabiliyor muyuz?

- Katılamıyor Mehmet Ali.

- UEFA Kupası, Uefa Kupası

- Katılamıyor.

- Normal Şampiyonlar Ligi değil ulan, Uefa Kupası. Uefa Kupası'na katılacak bu.

- Katılamıyor

Leyla İle Mecnun, güzel dizi.

3 yorum:

ugur dedi ki...

akşam akşam. hiç güleceğim yoktu

pelezinho dedi ki...

harika omuş abi.yazdıklarını bir ara dizi versiyonunu canlandırdım süper oldu

travisbickle dedi ki...

başarılı :)