Cuma, Temmuz 22

Geniş Zaman

Dün bir şeyler yazacaktım. Tam yazacak ruh halindeydim. Ama imkanım yoktu. Sabah yazarım dedim olmadı. Öğlen aynı duyguyu hemen hemen yakaladım. Ama fırsat olmadı. Akşam ise artık kafa dağıldı. Birazdan da Bodrum'a hareket, yazı yazmak imkansızlaşacak.

Kafayı açmak lazımdı, artık gidince açarız, dönünce açarız, dağıtırız, boşaltırız. Veya yine doldururuz. Biliyorum, kafa açıklığı çok sürmez bizde. İlla bir şeyler çıkacak. Gard almak alışkanlık artık bizim için.

Sürekli karşımıza yeni bir şeyler çıkacak. Alıştık artık.

O kadar farklı şeyle karşılaşabilme imkanına rağmen, 22 senedir aynı rotayı izlemek. İstanbul'dan Bodrum'a gitmek her yaz. 26 senedir yaşayan bir adam için çok fazla. Bu da garip.

Sonuç; kafaya takılanlar bir süre sonra uçuyor, yenileri geliyor. Söyleyeceğin cümleler değişiyor. Söylemen gereken anda en iyi söyleyeceğin cümleleri söyleyemezsen senaryo değişiyor. ondan sonra, çok farklı zamanda, çok farklı cümleler kullanıyorsun.

Cümleleri zamanında kurmak, hemen söylemek gerekiyor. Veya gerekmiyor, senaryonun nasıl değiştiğini bilemiyorsun.

1 yorum:

ugur dedi ki...

evet kutay bi git tatil yap gel