Pazar, Nisan 22

Kıskanmak




Kutudan şu ana kadar çıkan en iyi film. Söylenene göre en kötü
Zeki Demirkumbuz filmi. Şaşırmadım. Çok iyi değil, bir eksiklik var.

Beni etkileyen 1-2 sahne var. Biri piyano sahnesi. Eric Satie çalıyor hatunun biri. Tam o anda Seniha, ağabeyine olan biteni anlatıyor, ya da ispiyonluyor mu diyelim. Öyle bir şey işte.

Zeki Demirkumbuz, filmlerinde müzik kullanmaktan kaçınan, sinema-müzik birlikteliğini "kötü bir evlilik" olarak nitelendiren bir yönetmen. Doğrusu hangisi bilemem ama aklımda kalan sahnede piyano melodileri varsa kötü bir birliktelik diyemeyiz sanki.

Filmin aslan payı Nergis Öztürk'ün. Müthiş. Berrak Tüzünataç'ın burada oynadığını bilmiyorudum, Zeki Demirkumbuz filmleri, Ezel'in altyapısı olmuş.

Serhat Tutumluer'in bütün olayı da Tarık Akan'a benzemesi sanki.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

o müziği arıyordum buldum teşekkürler