Çarşamba, Nisan 25

Stresli Anlar



Üç gündür bu ne stres? 2006'da böyle olmadım. 2008'de bu seviyeye 1-2 günde yaklaştık, Nonda'lı maç öncesi bu raddedeydim ama o da sonuçta bir Galatasaray-Fenerbahçe maçı öncesiydi. Bu sezonun genelinde bile bu kadar düşünemedim, sezonu, ligi, şampiyonluğu....

Demek ki bu şampiyonluk heyecanı, şampiyonluk stresi değil. Onları çok yaşadık, bu onlardan değil.

Açıkça konuşuyorum, bu hissedilen "hakettiğini alamama korkusu".. Geçmeyecek günler, saatler, 13 Mayıs'a kadar.

16 dakika beklemek kolaymış, 16 gün zor geçecek. Aslında boşa stres yapıyoruz, işin sonunda Allah'ın dediği olacak.

1 yorum:

WarBlood dedi ki...

büyük umutlar ve fedakarlıklarla manisa'dan kalkıp gittiğim fb maçında alınan mağlubiyet beni hayata küstürdü.tuhaf biçimde en ufak bir stres kalmadı.şampiyonluk gelse dahi o akşam yaşadığım hüznü hiç hiçbir zaman unutamam...